B2B-groei is geen toeval. Het is een spel met eigen regels, en STRAREX kent ze. Waar veel marketingbureaus ‘ook B2B doen’, is het voor STRAREX geen bijzaak maar de kern van wat ze doen. Met jarenlange ervaring, diepgaande marktinzichten en een scherp verfijnde doelgroep helpt STRAREX ambitieuze B2B-bedrijven hun commerciële potentieel maximaal benutten.
“Onze impact ligt precies daar waar wij het verschil maken: complexe B2B-organisaties sneller, slimmer en duurzamer laten groeien”, zegt co-founder Wouter Deroost. “We zijn geen agency die toevallig ook B2Bprojecten aanpakt. Wij zijn de speler die volledig gebouwd is op B2B-expertise, en dat merk je in alles wat we doen.”
Van strategisch naar scherp gefocust
STRAREX werkte altijd als strategische partner, maar verfijnt nu zijn focus tot de klanten en sectoren waar het de grootste impact maakt. Met het eigen Marketing Operating System (MOSx) implementeert het team marketing diep in het strategische hart van de organisatie. “Je volledige commerciële flow moet op punt staan, niet enkel je marketingcampagnes”, legt co-founder Diana Lee uit. “Sales en marketing moeten daar beide bij betrokken worden en op dezelfde golflengte zitten.”
B2B vraagt om een andere lens
B2B-marketing is geen B2Cverhaal met een ander sausje. Het gaat om lange besluitvormingstrajecten, meerdere stakeholders, complexe proposities en de noodzaak tot absolute helderheid in elke commerciële stap. “Ons team spreekt de taal van de CEO, de Head of Sales én de Marketing Manager”, legt Diana uit. “We verbinden strategie, executie en creativiteit tot één geïntegreerd groeiplan dat werkt in de echte B2B-wereld.”
Geen losse marketing, maar een commercieel geheel
Veel bedrijven kampen met een kloof tussen marketing en sales. STRAREX overbrugt die door altijd te werken met het volledige commerciële team. Geen losse trajecten, maar een geïntegreerd plan dat vertrekt vanuit het businessplan en gericht is op concrete bedrijfsdoelen.
Hun team bestaat uit economische profielen en werkt datagedreven: problemen in kaart brengen en meteen oplossen. “Niemand wil ‘marketing’ op zich. Marketing is een middel om je commerciële doelen te bereiken. Dat is onze insteek”, aldus Wouter.
De lat hoger leggen
Door zich volledig op B2B te concentreren, heeft STRAREX inzichten, methodes en resultaten opgebouwd die generieke bureaus simpelweg niet kunnen evenaren. Het doel is duidelijk: binnen vijf jaar erkend worden als dé autoriteit in strategische B2B marketingtransformatie in de Benelux.
“Wie binnen B2B-marketing kiest voor middelmaat, verliest”, besluit Deroost. “Wij zorgen dat onze klanten winnen; structureel, meetbaar en met voorsprong op de rest.”
STRAREX
Madrasstraat 62
2000 Antwerpen
M. 0472 83 78 42