Liefde op het tweede gezicht
Tomas Tempelaers
& Daniël Limneos
Move Intermodal - Yungo

Liefde op het tweede gezicht

Testimonial - Move Intermodal - Yungo

Wie duurzaamheid als bestaansreden heeft, gaat meestal ook voor langdurige partnerships. En durft al eens een tweede kans geven. Neem nu Move Intermodal. Ondanks een minder succesvolle eerste samenwerking medio 2018 klopte de Limburgse specialist in synchromodaal vervoer opnieuw aan bij de online marketeers van Yungo. En guess what? Deze keer was het er boenk op.

Geef toe: het klinkt niet alledaags. Zeker in de bedrijfswereld krijg je doorgaans maar één kans om jezelf te bewijzen. Maar bij Move Intermodal was de keuze voor Yungo vanzelfsprekend. “Een succesvolle samenwerking is niet altijd een kwestie van resultaten”, vertelt chief excellence officer Tomas Tempelaers. “Het gaat soms ook om het momentum. Yungo zat enkele jaren geleden volop in een groeiverhaal en wij wisten nog niet goed welke richting we online uitwilden. Maar de klik was er wél.”

Ready to g(r)o(w)

En zo vielen de pionier in duurzaam transport en het marketingbureau dat pionierschap belooft opnieuw in elkaars armen. “Yungo maakte een enorme evolutie door en bewijst dat het een meerwaarde is voor groeibedrijven als het onze”, stelt Tomas Tempelaers. “Dankzij hun doorgedreven kennis in advertising via Google Ads en social media genereren we kwalitatieve leads en vergroten we onze naamsbekendheid. Als lokale ondernemer kent Yungo ons DNA bovendien als geen ander.”

Rots in de ‘branding’

Vrachtwagenchauffeur geldt als een knelpuntberoep. Sterke profielen aantrekken is dan ook een uitdaging. “Gelukkig hebben ze bij Yungo kaas gegeten van employer branding”, vertelt International Management Trainee Pauline Hagelsteens. “De combinatie van gerichte doelgroeptargeting, advertenties met creatieve content en een doorklikmogelijkheid naar een online vragenlijst bleek een briljante strategie. Daarmee bereiken we zowel de actieve als de passieve werkzoekende.”

Altijd content

Vooral de video waarin tevreden medewerkers getuigen over hun job, wist mensen te triggeren. “Dankzij die originele insteek vulde Move al heel wat vacatures in”, weet Yungo-zaakvoeder Daniël Limneos. “De kunst is om de creatieve content te laten samenvloeien met de digitale strategieën die je doelgroep ook daadwerkelijk bereiken. Veel bureaus zijn gericht óf op het creatieve óf op het digitale. Wij willen uitblinken op beide fronten.”

Eigenzinnige resultaatspeler

Dat doen ze bij Yungo op geheel eigen wijze. “We denken proactief mee én focussen op meetbare resultaten”, benadrukt Daniël Limneos. “Bovendien is bij ons alle kennis en kunde inhouse. Zo denken ook onze videografen graag mee met de klant. Resultaten van campagnes zijn key. We schaven dan ook bij waar nodig. Mét de nodige zelfkritiek. We zien wat werkt en kennen de websitebezoeker. Data is steeds onze leidraad en van goudwaarde voor de sales van Move Intermodal.”

Move Intermodal
www.move-intermodal.com

Yungo
www.yungo.be

Top5 meest gelezen
    Top5 gedeelde artikels