Radar

In deze bizarre tijden focussen heel wat bedrijfsleiders zich op het boven water houden van hun schip. 2020 wordt een jaar waarin duizenden vennootschappen hun omzet zullen zien terugvallen. Net in dergelijke situaties komt het erop aan elke vorm van promotie of publiciteit aan  te grijpen. Daarbij is herhaling de moeder van het succes. Meer dan ooit is het cruciaal om, met een goede mix van online en offline initiatieven, je bedrijf ‘top of mind’ te houden, visibiliteit te genereren en marketing als een essentieel wapen te beschouwen om de trein weer op de rails te krijgen en zo snel mogelijk weer aan de gewenste snelheid te laten bollen.

  • STERCK West-Vlaanderen Nr.1 STERCK West-Vlaanderen Nr.1
  • STERCK West-Vlaanderen Nr.2 STERCK West-Vlaanderen Nr.2
  • STERCK West-Vlaanderen Nr.3 STERCK West-Vlaanderen Nr.3
  • STERCK West-Vlaanderen Nr.4 STERCK West-Vlaanderen Nr.4
  • STERCK West-Vlaanderen Nr.5 STERCK West-Vlaanderen Nr.5
STERCK West-Vlaanderen — Nr.4

STERCK. West-Vlaanderen
Nr.4

september 2020 lees online